- Det vänder med storm

Dagar då jag känner att allt kommer ikapp mig, jag vill gräva ned mig och inte röra mig från sängen. Det är dagar då jag behöver vänner. Precis de vänner som jag har. Humöret sedan imorse har verkligen vänt med storm och jag är för tillfället den lyckligaste personen i världen. Både spanskan och naturen är redovisad, en grymt benpass tillsammans med Elin är avbockat och sedan har mitt hår blivit ca 5cm kortare. Kort och fluffigt men väldigt fräscht. Lite kortare än vad jag är van vid fast jag vänjer mig nog snart. Middagen ligger i magen och nu ska bloggen fixas lite.
Idag tränade jag somsagt med Elin. En supersnäll tjej som jag umgås med. Hon vann en provmånad så vi har nu tränat vårat första pass tillsammans. Trots taknar om att jag blivit svagare i bulgarian squat så gick passet riktigt bra. Du behöver inte alltid ta ut dig till det yttersta, du behöver inte alltid spy. Det enda som spelar roll är faktiskt att du har kul och njuter. Passet bjöd på bra kontakt, rinnande svett och efter skakade benen när jag satt på toa för någon timma sedan. Riktigt kul hade jag också. Tiden bara flög förbi. Elin var dessutom sjukt duktigt. Kämpade hela vägen och klarade vikter hon inte trodde att hon skulle göra, yey!
 
Passet:
Bulgarian squat
1x12 - 31,5kg
2x10 - 41,5kg
1x10 - 45kg
Höftlyft
1x12 - 31,5kg
2x12 - 41,5kg
1x10 - 51,5kg
Liggande benpress i smithen
1x15 - 41,5kg
1x15 - 51,5kg
1x15 - 61.5kg
1x15 - 71,5kg
Kickbacks i liggande bencurl (varje ben för sig)
1x12 - 27,5kg
1x12 - 29,3kg
1x12 - 31,5kg
1x12 - 33,8kg
Sumosquats med kettlebell på bänk (långsamt ned och långsamt upp)
1x12 - 16kg
3x12 - 20kg
Benpress (1x10 Enbenspress på båda benen, 1x10 båda benen, utan att vila) 
- Enbenspress 50kg x3
- Benpress 100kg x3
(Om du klickar på vissa av övningarna så visar jag hur du utför dem)
 
Hör och häpna. Elin fick mig att stretcha och imorgon ska vi på yoga. YOGA (!!) ni anar inte hur stel jag är. Lite nervös är jag faktiskt.


Duktiga!

2015-04-27 // 19:16:17

har du redan i första året i gymnasiet redovisningar i spanska? lol v har knappt muntliga test hahah

2015-04-27 // 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback