- Fem onödiga sanningar om mig

 
♥ Framtiden. Jag älskar att tänka mig hur framtiden kommer att vara. Hur mitt boende kommer se ut, vad mina barn kommer ha för intressen och vilket yrke jag blivit framgångsrik i, hihi.
 
♥ Kostiga övningar. På gymmet är jag den som gör konstiga övningar. Varför jag gör detta är för att vissa maskiner saknas för att utföra just den övningen som jag vill. Mina vänner brukar skratta lite åt mig men provar sedan och gillar dem.
 
♥ Städning. Jag hatar att städa. Mitt rum är i princip ALLTID stökigt. Ligger det inte kläder på golvet så är inte min säng bäddad. Köket däremot är typ som min heliga plats och där MÅSTE det vara städat. Därför är det jag i familjen som oftast städar köket. 
 
♥ Säng. Jag har en stor säng 180cm bred men när Albin inte sover med mig använder jag knappt 1/4 av den, dvs. jag rör inte ens det som är bäddat på andra sidan. För övrigt är min säng otroligt skön och typ världens bästa!
 
♥ Sån är jag. Jag är en person som hela tiden vill göra något. Sitter jag still tänker jag på vad jag ska göra för att inte bli rastlös. Vi skulle kunna säga att jag inte klarar av att vara rastlös och därför gillar jag dagar som är fullspäckade. 
 
 


» Hanna

Fast då tar du ju ur din egna energiskälla, det kan vara både bra och dåligt, men jag skulle ju inte rekommendera ett stenhårt styrkepass innan frukost, utan kanske något mildare som en promenad. för annars kommer du må dåligt och du tar inte av det du vill ta utan det blir från energi källorna ! :)

2015-10-08 // 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback