- I'm alive

Har dissat alla hjärnspöken och börjat njuta av underbara Malta. Äter gott, tar vara på solen och badar i klarblått vatten, vad mer kan man begära? Denna morgon, lik ett par andra, vaknade jag upp och tog mig ut på långdistansintervaller med solen som brände i nacken. Svettigt, tungt och flåsigt men ack så härligt efter 8km (2km löpning, 1km gång x2, 1 km löpning, 1km gång). Värmen här får mig att känna mig mätt konstant men en liten frukost bestående av 1/2 grapefrukt, 1 banan och naturell yoghurt slang ned. Idag ska det bli över 30grader så vi ska endast ta det lugnt vid stranden. Hoppas att ni har det underbart där hemma. Kramis.


Mums!

2015-10-06 // 11:01:40
» Mary

Det där såg ju inte helt fel ut :)

2015-10-06 // 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback