- An ass-killer

Vill ni att det ska bränna lite extra i rumpan under passet och dagen efter? Då har jag en övning jag rekomenderar er. Har en sådan stor hatkärlek till denna, detbränner äckligt mycket. Jag pratar om Sumosquats. Förut körde jag denna övning i smith-maskinen, men provade att stå på två bänkar och hålla i en kettlebell istället. Kände att jag fick mycket bättre kontakt och att det just brände mer.
 
Ställ dig på två bänkar som är ganska mycket isär. Spänn bålen och stabilicera ryggrad. Puta ut bröstet och rumpan. Andas in när du går ned. Tårna ska rikta utåt och knäna ska följa med när du går ned.
 
 


Ligger du på ett kaloriunderskott? Och, hur går det att bygga muskler isåfall? Du är så duktig! Kram

2015-01-10 // 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback