- Borta bra men hemma bäst.

Godmorgon underbara höstiga Sverige!
Trots att kylan var en chock för kroppen när jag klev av planet igår kan jag inte vara lyckligare över att det är fint höstväder utanför fönstret. Hade turen att få en inställd lektion denna morgon och passade på att ta vara på den genom att sova lite längre bredvid med älskade samtidigt som jag hann med en pw/jogg på 7,5km. Idag sprids det lyckoceller i varje del av min kropp då jag får saknade pussar i pannan, får träffa mina vänner och kommer äntligen få svettas på gymmet igen. Först av allt får jag ladda upp med favoritgröten och sedan bocka av några timmar i skolan. kramis.


Mums ser gott ut :)

2015-10-09 // 09:22:12

Smaskig frulle :D

2015-10-09 // 09:41:53

va gott det ser ur! :)

2015-10-09 // 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback