- Iallafall ett pass

Idag har varit en riktigt bra dag. Inte nog med att jag hade en mys-lunch med tjejerna från klassen, fikade jag också med Johanna  och Veronica efter skolan. Så mysigt. Bockade även av ett brutalt rumppass och det är så skönt att jag fått till, iallafall, ett bra styrkepass denna vecka. Provade en ny variant på benpressen som tog rejält, efter det flöt allting på då jag fått igång musklerna. HÄRLIGT! Nu väntas matteplugg alt. något mer, resten av kvällen, så att väskan till Malta inte blir så tung pga. böcker. Kramis.
 
Passet:
Uppvämning - 5 minuter gång på lutande löpband
Snea enbenspress
2x12 - 40kg (på varje ben)
3x12 - 50kg (på varje ben)
Donkey Kicks i liggande bencurl
2x12 - 27kg (varje ben)
2x12 - 29,3kg (varje ben)
1x12 - 31,5kg (varje ben)
Höftlyft i smithen
3x12 - 41,5kg
2x12 - 51,5kg
Donkey Kicks i cable
2x12 - 7,5kg (varje ben)
1x12 - 5kg (varje ben)
2x12 - 7,5kg (varje ben)
Leg pushdown i chinsmaskin
4x12 - högsta vikten (varje ben)
Sumosquats med hantel (sueprsetat med Utfall ↓)
4x12 - 26kg
Utfallssteg
med främre benet på en step-up-bräda + viktplatta ovanför huvudet (supersetat med sumosquats)
4x12 - 10kg (varje ben)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback