- Att ändra inställningen

Imorse slog jag upp ögonen inför en ny dag med nya möjligheter. Täningen de senaste dagarna har gått att jätteedåligt, varken pump eller kontakt vilket suger riktigt hårt. Detta har fått mig att vara lite nere. Så efter en skymt av en tavla med kloka ord vaknade jag med en positiv inställning och gav mig ut på en promenix med en poddis i lurarna. 6km blev det och "Drömgröten" toppat med blåbär+banan satt riktigt fint i min kurrnade mage efteråt.
En hel drös av saker ska bockas av idag, både roliga och mindre roliga saker, men jag har faktiskt en riktigt skön känsla i kroppen och kommer fixa allt galant. Vet ni varför? Malta ligger i bakhuvudet, imorgon drar vi! Kramis. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback