- It's a new week

- Du får 10%-rabatt om du anger "emilijaromaite" i kassan hos goodbalance -
Innan jag somnade i Albins famn igår glömde jag ta på mig mitt armband från Goodbalance. Detta resulterade faktiskt i att jag sovit dåligt, vaknat till och från. Trots det vaknade jag väldigt pigg när klockan ringde och det var dags för morognträning. 7km blev det sammalagt, varav 2-3km löpning och resten pw. Måste verkligen ta tag i min kondition och bygga upp den igen. Eller konditionen finns där, det jag behöver göra är att få upp intresset för löpning igen. Därför ska jag öka en kilometers löpning varje gång för att se vart det leder. 
 
Frukosten bestod av en dunderkombo. Det var verkligen jättegott trots att jag var skeptisk till en början. Äppelgröt (receptet hittar du HÄR) toppat med vattenmelon och keso. Sedan åt jag ju självklart ägg och drack te till. Nu väntas en kort skoldag. Dags att ännu en vecka, fast ännu bättre än tidigare!


» Ellen

Den där gröten verkar så himla god alltså! Ska testa den när vi har vattenmelon hemma nästa gång :D

2015-05-18 // 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback