- Otroligt bra kväll.

- Nu är det såhär att jag suger på att ta bilder på i princip allt som rör sig, så det blev bara bilder på mat + Ilze från gårdagen, haha. -
 
Jag hade en otroligt bra kväll, verkligen, som började på Rhodos med Ilze, Paulina och Felicia. Jag åt kycklingspett med sallad, älskar det! Vi åt, pratade och skrattade. Fortsatte sedan vidare hem till Albin där även Lucas och Daniel var. Spenderade i princip hela kvällen där med massa dans, lekar, musik och skratt, tog en liten promenix till hamnen också, dock var vi inte vid någon brasa då vädret inte riktigt tillät det. Synd. Var hemma någonstans mellan 02-02.30 och somnade som en stock direkt.
Vaknade 9.30 och trots att jag inte sovit 8 timmar, vaknade jag glad och utvilad. Har ett lyckorus i kroppen från gårdagen eftersom att den var så bra. Startade även denna Maj månad med en goooood bananpaj till frukost och mamma fick prova på min kokos-mugcake fast med äpple istället för kiwi. 
13.15 ska jag hoppa upp på min blåa hoj och cykla till gymmet för ett pass för rygg + lite mage tillsammans med Ilze. Så denna dag är en bra dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback