- Morning cardio

Gooodmorgon fina ni!
Antingen läser ni detta när ni käkar frukost, är i skolan eller ska gå och lägga er. Vad vet jag? Jag har iallafall gått upp och dragit på mig träningkläderna, packat skol/tränings väskan och fixat alla måltilder för dagen. Ska strax bege mig mot gymmet för att köra ett walking-pass med Tilda innan skolan. Har aldrig provat att köra innan skolan, så det blir nog kul.
 
I eftermiddag ska jag träna rygg med Oscar också, han är så otroligt duktig så det kommer nog också blir riktigt kul. Men innan dess ska några skoltimmar bockas av. Gör denna dag grym så hörs vi!
 
Anonym om - matte-nationella
Vart har du köpt jeansen? :-)
Jag har köpt jeansen på H&M :)
:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback