- Matte-nationella

 - Valborg -
Regnet hörs mot mitt takfönster, men det verkar som att det dåliga vädret inte kan få mig på dålig humör idag, haha. Trots att jag ska skriva nationella i matte idag, är jag glad och har sovit ordentligt utan mardrömmar om att faila, så det är riktigt skönt. Just nu har jag en banan&kokos-kaka i ugnen som jag ska äta till frukost, första gången jag gör den så får se hur det blir.
 
Igår kväll skrev jag lite med Oscar, vi skrev om videon jag delade igår. Så jag har nu tagit bort min twitter-app i telefonen, för att utmana mig själv och se hur länge jag klarar att vara utan det och se vilken skillnad jag känner.


Vart har du köpt jeansen? :-)

2014-05-07 // 08:08:41

Snygga bilder. :)

2014-06-14 // 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback