- Finaste vännerna.

[Lite bilder från gårdagen]
Igår hade, iallafall jag, en väldigt bra kväll, dock skippade vi minigolfen för att titta på fotboll istället. Eller alltså de andra tittade, jag spelade "Don't step on the white block", hehe.
Vi åt grillad kyckling och även en galet god cheesecake som Lucas mamma hade bakat. Det sist nämda tyckte jag faktiskt var lite svårt, men klarade mig sedan utan ångest eftersom att det var så god.
Annars spenderade vi kvällen med massa prat, skratt och film. Cyklade hem tillsammans med Ilze runt 01.15 och slocknade direkt när jag kom hem.
Idag är det lördag aka legday. Vaknade runt 8.30 och laddade upp med en favorit i repris - "Kanellbulle-gröt" men även massa annat som dadlar, jordnötssmör, nötter, chokladen jag gjorde för några veckor sedan (den var mycket godare när den stått i frysen ett tag) och finn crisp. Har tänkt att tillåta mig själv att äta vad jag vill idag också, bara för att visa för mig själv att jag kan liksom.
Men nu ska jag dra på mig träningskläderna och trotsa solen för några timmar och bryta ned lite muskler i ben och rumpa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback