- Det var ju faktiskt ganska länge sedan.

Goooodmorgon! Taggade inför en ny vecka? Det är jag.
Startade denna morgon samt vecka med en timmas pw i duggregnet, det var faktiskt riktigt skönt. Träffade även på Erica och andra personer. Så kul att det finns fler folk som orkat sig upp vid denna tid nu när det ändå är ljust ute!
Tänkte försöka jogga en bit också, men icke, träningsvärken i benen, sen passet i fredags är grov, så jag fick hålla mig till att gå idag.
 
Kom hem och fixade ihop favoritgröten  banan/kanel/äggvite-gröt toppat med banan, äpple, kokosskivor och en blandning av kvarg, jordnötssmör och kanel. Tillsammans med det fick två finn crisp med skinka från litauen följa med.
Nu är jag mätt och glad, laddar upp inför en dag i skolan, följt av ett pass på gymmet för bröst+triceps. Ha nu en toppen dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback