- Jag har freaking påsklov.

Min kväll igår + två avsnitt av siuts ↓
Guds gåva till mänskligheten ↑
Goooodmorogn, hoppas ni sovit gott, för det har jag.
Har fått i min guds gåva till mänskligheten, haha, kanel- och banan-havregrynsgröt (?) toppat med kvarg, jordnötssmör och banan, älskar det sååååå mycket. Har också hunnit med att hämta min cykel hos pappa. Vädret är så fint så det är riktigt skönt. 
Nu ska jag sätta mig på cykeln och dra mig mot gymmet för ett pass med bröst och axlar. Vilade både fredag och lördag, det behövdes för mitt psyke så det var bra men så tråkigt, hehe.. Men har lovat mamma att träna lite mindre. 
Ska nu höra med bonussyster om hon vill med, så vi hörs!
 
Gröten:
1/2 banan
kanel
1dl havregryn
2dl vatten
lite lite salt
1 äggvita.
 
Hur gör du?
- Mosa bananen och blanda med kanel.
- Blanda ned vatten, havregryn och salt i bananröran. In i micron i 2 minuter.
- Rör om tills det blir rätt konsistens och rör sedan ned äggvitan.
- Klart! Toppa med Kvarg blandat med jordnötssmör, kanel och banan. Eller helt enkelt något annat du gillar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback