- Frukost är gott

Godmorgon!
Låg och vände och vred på mig runt 2.30 inatt. Vaknade upp runt 6, men lyckades somna om till 8.45. Jag ORKAR INTE hur dåligt jag sovit de senaste dagarna. Men tankarna faller återigen på resan, resfeber helt enkelt. 
Var iallafall svinhungrig när jag vaknade så fixade ihop frukost, konstigt? näe. röd grapefrukt, finn crisp med skinka, mandlar, ananas och kvarg toppat med nektarin + citronvatten och grönt te.
 
Igår kväll gick jag över till Albin 1 timma och spelade lite FIFI (ooopsi), innan jag gick hem igen för familjestädning. Fick även med min mamma hem till pappa för att hämta min gitarr, då jag fick något ryck. Så jag satt och spelade i 1,5h innan jag la mig under täcket för att försöka sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback