- Drar ut på mina 8.

Precis ätit en middag som bestod utav skinkschnitzel, brunsås, champinjoner, fullkornspasta och och böngroddar(bästa). Efter en dag på badhuset med bad och sol tänkte jag nu, om 15 minuter, påbörja dagens täningspass, som ni hittar HÄR. På badet simmade jag 6 längder, varav två rygg-sim och 4 bröst-sim, innan jag simmade in i betongväggen och fick lite ont i huvudet men det gick över, så ett litet plus för träningen idag, men när jag är hemma igen ska jag bara ta det lugnt!


» Jenny

Nu är vinnarna i veckans blogg dragna, gå in och kolla ifall du blev en av dem lyckliga annars är det bara och anmäla dig igen (gäller även ifall du hade turen på din sida!)

http://littlephotography.blogg.se/2013/august/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang.html

2013-08-06 // 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback