- Mindfullness

Onsdagsmorgonen började inte som vanligt. Ingen morgoncardio idag eftersom att vi ska ha konditionsträning på idrottstimmen. Enligt mig var det ett smart val! Istället har jag haft en lugn morgonstund, smaskat på min banangröt som är toppat med b.la mullbär och smuttrat på mitt te. Mysigt nu när hösten fallit över oss. Det börjar röra sig mot morgonens slut, jag måste packa väskan och ge mig av till skolan för 30minuters mindfullness som är frivilligt och leds av vår kurator. Spännande. Glöm inte att sprida positiv energi idag, ge en komplimang eller två. Kramis


» Ellen

Denna gröten ser så god och fluffig och krämig ut så jag blir alldeles lycklig! :D

2015-09-04 // 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback