- Banan- & avokadoyoghurt

- Banan- & avokadoyoghurt: Mixa 1 avokado, 1 banan och 1/2msk smaksatt kokosolja, till en krämig yoghurt. Klart!
 
Bladen faller från träden, mornarna blir allt kyligare och förkylningar drabbar de flesta, hösten har lags sig över oss. Rös en aning av den friska och rena lyften när jag imorse påbörjade min 6km långa pw. Härligt på något sätt ändå. Frusen som jag var tog jag mig en varm dusch innan jag satte igång med dagens frukost → Banan- & avokado-yoghurt. Det är nämligen så att mamma gått med i en "Paleo-utmaning" som jag också tänkte hänga på lite smått. Däremot ska jag inte äta lika strikt då jag behöver mina kolhydrater med tanke på hur mycket jag tränar. Hur som helst verkade vissa av recepten riktigt goda och tänkte därför prova dem. 
 
Det är en ny vecka och jag är inget annat än taggad på nya möjligheter. Dessutom kommer jag avsluta veckan i huvudstaden med min fina, bara vi två - så mysigt. Fast nu börjar tiden rinna iväg och jag måste fixa saker innan skolan. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback