- Vegetarian?

Idag har jag bockat av en av fyra redovisningar. Riktigt skönt. Dock så har jag nu suttit i timmar och försökt klura ut hur jag ska klara ekonomin, då jag inte riktigt förstår. Inte ens när läraren förklarar. Annars så har jag hunnit med att snappa åt min lite lärdom om konditionsträning samt mosat bröst+rygg på gymmet. Idag blev det återigen några superset, så att det pumpade till ordentligt. Så trots att 90kg i mark inte åkte upp idag blev det ett dungerpass. När jag kom hem gjorde jag tillsammans med min bror iordning en vegitariskrätt från Linas matkasse. Jag skojar inte när jag säger att jag dog matdöden. Kanske ska ta och bli vegetarian?


» Ellen

Vad är det för små bruna skålar på tallriken? :)

2015-05-22 // 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback