- Tjugonionde Maj Tvåtusenfemton

- Rörlighetsträning aka stretcha är väl inte min starkaste sida -
Magen är mätt och belåten efter en riktigt god frukost i ställskap med mammi. Av misstag blev det så att jag improviserade ihop en blandning av kvargplättar och bananplättar. Kan ju inte riktigt kalla det för ett misstag då de blev supergoda, fast ni får vänta med receptet till lite senare. Tidigmorgon-promenix med en podd i lurarna vid vattnet och solsken har jag också hunnit med. Idag var det dock kallt men ändå en fri luft. Förstår ni vad jag menar? Skönt att kicka igång dagen på detta sätt iallafall. Dessutom kom jag på massvis med ideer till bloggen som jag ska sätta igång med, yey! 
 
Nu väntas en kort skoldag då jag ska skicka in mina två sista inlämningar för 1:an. Hur skönt är inte det? Att slippa stressa över skolarbete i några veckor framöver. Det gillar vi. Jag slänger nu på mig mitt leende, mitt bästa jag och lite trasor på kroppen för att ni ta mig bort till skolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback