- Snattar åt mig lite D-Vitamin

I mina nya skor, peppande musik i öronen och solens värmande strålar mot mitt ansikte, utnyttjade jag min sovmorgon samtidigt som jag snappade åt mig lite D-vitamin, genom att köra långdistans-intervaller i 9,5km. De nya skorna var så otroligt sköna, det kändes som att jag sprang på moln. Intervallerna blev 500m hyfsad snabb löpning och sedan 500m rask pw. Riktigt härligt när man har solen mot ryggen och svetten rinner. Har precis avnjutit världens godaste chokladgröt (recept hittar ni HÄR) och haft en trevlig pratstund med mina syskon. Det händer inte ofta, men när det väl gör det är det kul.
 
Laddar upp inför en dag med endast två lektioner, ett bröst/rygg-pass och arbetsintervjuv. Enligt mig låter det som en riktigt bra första dag på denna korta vecka. Vad hittar ni på idag, my friends?


Du tränar såå mycket och äter så lite.. Du börjar bli anorektiskt smal igen

2015-05-11 // 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback