- Skiner mer än solen

Godmorgon alla solstrålar!
Hoppas att ni skiner mer än vad solen gör här i Nypan. Är ni redo för att rocka ännu en dag? Jag är. Sover som en prinsessa i min himmelst sköna säng, dessutom höll Albin om mig inatt. Förvånansvärt var det han som var piggast av oss denna morgon och fick därför bestämma vägen under vår pw på ca 6km. Det blev även lite löpning i backarna också. Skönt sätt att starta dagen på helt enkelt, det blev som en upptäcktsfärd på samma gång då vi inte hade någon aning om var vi var. Hungriga som vi var gjorde vi iordning en varsin protion äppelgröt som vi toppade med äpple, melon och kanel. Mums.
 
Ska nu göra mig i ordning inför dagen och gosa lite med killen innan det är dags att bege sig mot skolan. Två dagar kvar. Det fixar vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback