- Saturdaymorning

Att vakna upp till grått väder, skrammel från köket och mensvärk är väl inte vad vi önskar oss en lördagsmorgon. Jag hade tänkt att sova lite längre idag, men icke. Drog på mig träningskläderna, stoppade lurarna i öronen och tog mig ut på en pw som innefattade intervaller (9,3km). Provade en ny runda idag och trots att jag till en början gick vilse föll jag pladask för den och ska absolut frotsätta gå/springa den. Massor av uppförsbackar och en härlig miljö!
 
Har precis ätit banangröt till frukost och laddar nu upp inför ett pass på gymmet. Troligen blir det mage samt lite rumpa. Roj skulle ju kommit ned hit idag och kört ben, fast det blev ändrade planer. Vi ska köra detta pass efter fitnessgalan nästa lördag. Hur nice låter inte det?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback