- Proteinpannkakor från Femimal

Vaknar upp denna fredagsmorgon och skiner lika mycket som solen gör utanför fönstret. Tänkte inte ens gå ut när jag vaknade. Jag vet inte men det kändes "pinsam" fast sedan kom jag fram till att jag gör det för att orka med en dag i skolan, det slog bort allt och jag gick ut. Ökade en km i löpningen och det blev 4km löpning samt 2,5km pw som avslutning+stretch. Eftersom att solen skiner och himlen är blå firade jag med proteinpankakor från Femimal toppat med hallonkvarg, hallon och banan. Självklart fanns min vitamonshoot på sidan, även ett kokt ägg och en kopp te. Nu väntas en effektiv dag i skolan, mycket ska bli gjort.
Hur är det med er? Har ni mycket i skolan? Vi kämpar, tillsammans, hela vägen, snart sommarlov!


Mums :D

2015-05-22 // 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback