- Onsdag aka Tisdag

Jag är så inställd på att det är tisdag idag eftersom att vi var lediga i måndags. Därför suger det extra mycket att det är vilodag idag. Speciellt nu när himlen är klarblå, solen står högt och jag mer än gärna skulle varit ute på en pw. Well, well.. får göra det bästa av situationen och gå till skolan lite tidigare eller något. Humöret är iallafall på topp och jag känner någon slags glädje som jag inte känt på länge. Visst är jag ofta glad, men detta är något extra. Var desutom så fruktansvärt hungrig imorse, det var så sjukt, skakade till och med för att jag var hungrig, haha? Fast nu har jag fått i mig en stor portiongröt toppat med banan och hallon, kokt ägg, riskakor, vatten och te. Dags att sätta lite fart, rocka dagen och njuta av solen. Klarar vi det? Klart vi gör!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback