- Min fina mamma

Somsagt, trots vilodag vistades jag på ett gym. Fast inte på mitt egna gym och inte heller för att träna själv. Dock så värmde jag upp tillsammans med mamma, så lite intervaller blev det för mig också. Körde slut på mamma men hade det fruktansvärt kul. Även fast hon "är så otränad" som hon själv påstår, var det är väldigt bra pass och mamma var otroligt duktig! Fortsatte vidare hem och pluggade lite ekonomi, prov på fredag you know, tar all hjälp jag kan få. För tillfället har dock sängen sin magiska kraft och drar mig sig emot sig, så strax ska jag  göra min nalle sällskap och sova lite, ladda up inför imorgon. Godnatt ♥  
 
Passet idag:
Intervaller på AMT (långa steg 1 minut, korta steg 1 minut. i 10minuter)
Bålrotation
Sumosquat med kettlebell → superset med situps x4
Kickbacks i cable 
Utfallssteg med skivstång 3x12
(testade) hängande benlyft
Coreövning
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback