- Luras inte av bilden

Luras inte av bilden kära vänner. Spenderade endast 30 minuter inne i gymmet. Motivationen var bortblåst, energin var i botten och det enda jag ville göra var att ligga i Albins famn efter en seg dag i skolan som innefattade ett misslyckat muntligt nationella i matte. Dundrade iallafall igenom 5 övningar varav 1 rumpövning, resterande för armarna. Trots att det var tråkigt, kort och omotiverat så fick jag upp en pump tackvare superseten, och svetten rann som om jag tränat i flera timmar, haha. Känns ändå bra att jag lyssnade på kroppen och klarade av att gå ifrån. 
 
Cyklade hem till Albin, tittade på lite film med nötter samt questbars och sedan har jag endast suttit med ekonomiuppgiften fram tills nu. Har äntligen fattat den och har inte så mycket kvar. Hoppas att ni gör något annat än att plugga och har varit löjligt glada idag. 


Ibland måste man verkligen lyssna på kroppen! Men 30 min är bättre än inget!:)

2015-05-22 // 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback