- Litauisk mat

Efter en kort dag i skolan där lektionerna inte alls var ansträngande befann jag mig på gymmet. Ett rygg/bröst-pass stod på schemat och idag kände jag mig riktigt stark. Det gillar vi! Efter en stund stretchande kände jag mig galet hungrig, så jag avslutade passet, åt mellanmål och inväntade arbetsintervjun i sofforna med härliga människor. När jag kom hem fixade jag snabbt iordning en Litauisk kall rödbetssoppa. Har ni inte provat det MÅSTE ni göra det. Otroligt gott, speciellt en varm sommardag. Nu sitter jag och inväntar Albin för en liten pluggkväll innan jag får somna i famnen på honom.
 
Glöm inte frågestunden som ni hittar HÄR.Jag svalutar den imorgon och ni får svaren någon dag när jag är i Litauen. Vill ni ha det i ett inlägg eller en video?
 Ni får en bild från i helgen bara för att jag spänner latsen på ena, hah.
 
Passet idag: 
Marklyft
2x12 - 60kg
1x10 - 70kg
1x5 - 80kg
1x2 - 85kg
Bänkpress
2x12 - 30kg
2x10 - 35kg
Pulley - sittande rodd för hela ryggen
1x12 - 20kg
2x12 - 30kg
Flyes på snedbänk
2x12 - 10kg
1x12 - 12kg
Enarmsrodd
1x12 - 12kg
2x12 - 14kg
1x12 - 16kg
Armhävningar på handtag
10st
8st
5st
Skivstångsrodd
4x12 - 35kg
Bröstpress
2x12 - 27,5kg
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback