- Baby goodbye

Regnet smattrar mot rutan och det enda jag vill göra är att krypa ned under täcket och titta på serier. Det är precis vad jag ska göra. Magpasset gick bra, fick kontakt i de flesta övningarna men inte alla vilket sög. Fast där jag fick kontakt kändes det toppenbra. Tänkte sedan avsluta med 20minuter intervaller men det blev endast 10minuter då mina benhinnorna började göra brutalt ont, så ont att jag var på gränsen till tårar. Valde därför att stretcha i 15 minuter. Det var skönt att röra på sig och svettas lite så jag är nöjd. Nu väntas som sagt serier och mat. Senare ikväll ska jag spendera lite tid med killen och några kompisar. Vad gör ni denna gråa lördag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback