- Vart är din träningsglädje?

Efter lite om och men, fick jag äntligen med mig ut pappa i det fina vädret. Trots att jag har vilohelg från gymmet, stoppade det inte mig från att ta en löprunda. Idéen var att hitta pappas träningsglädje, dock blev det utan framgång, Lyckades iallafall få honom att springa några km i intervaller med pw, vilket är riktigt kul! Är så stolt över att han faktiskt försöker. Min fina pappa. Det var riktigt länge sedan jag sprang i skogen. Har saknat det så mycket, så skön miljö.
Strax ska jag börja göra mig i ordning, då helgens andra födelsedagsfirande står på schemat. Hoppas att ni har en fin lördag och fortfarande har ett léende på läpparna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback