- Tidig morgon trots vilodag

Mina första vakna timmar denna dag spenderade jag hos Fia, min pt. Druckit kaffe, pratat om mitt träningsupplägg och finslipade lite på schemat, la till lite övningar osv. Nu är jag så taggad på att träna. Tyvärr så är det vilodag för min del. 
             För övrigt har jag vaknat på rätt sida och är på ett riktigt bra humör. Dessutom skiner solen och en god frukost slank precis ned i min mage. En favorit i repris skulle jag vilja säga - chiapudding blandat med keso och med smak av vanilj. Toppat med banan och hallon. Till det blev det även ett kokt ägg och chia-/havssalt-riskakor, har ni smakat? Dögoda!
 
Glöm inte att sprida lite extra positiv energi idag. Kör hårt, ni äger!
 


Mums!

2015-03-18 // 09:32:14

Mums!

2015-03-18 // 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback