- Renovering på g

Hej gosisar! Hoppas att allt är bra med er denna lördagskväll. Bilderna här ovan är från förra helgen då jag och pappas flickvän varit ute och sprungit i Stockholms skogar. Idag, för drygt en timma sedan, var jag ute själv och körde igenom 5,5km. Galet skönt och jag hann precis hem innan solen gick ned för dagen. Började dagen i famnen på min fina men fick inte ligga kvar där länge då pappa kom och hämtade mig för att vi skulle köpa färg. Det är nämligen så att vi har påbörjat projektet "renovera Emilijas rum". Täckt golvet, rivit tapeter och slipat väggarna är vad vi har hunnit gjort. Även små fickapauser har hunnits med i pauserna. Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, kanske plugga lite? Vi får se. Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback