- Ny vecka, nya möjligheter

Efter en helg med massa sötsaker och knappt någon träning händer det något i min kropp. Energin och glädjen bara pumpar, jag är så otroligt motiverad. Kickat igång veckan med en pw som mest innefattade löpning, stretchade lite och lyssnade på fågelkvitter - ett bevis på vår. Dagens frukost var standard gröten men som smakade otroligt mycket godare idag. Well, well.. Nu väntas tre korta lektioner i skolan och sedan väntas ett benpass. Ryser bara jag tänker på det, vill dit nu!
 
Det är ny vecka, nya möjligheter. Försök att vara ditt bästa jag, för det ska jag. Är ni med mig? Nu kör vi!
 Fick en fråga om hur många pass i veckan jag faktiskt tränar. De senaste veckorna har det blivit ca 3 styrkepass, 1 Crossfit/HIT och sedan pw/jogg på mornarna-alltså 4 gånger. Har även vilat på helgerna, alltså haft 3 vilodagar under en vecka (om man bortser från helgen då jag joggade med pappa.) I guess att jag har fått upp intresset för konditionsträning och andra former, inte bara styrketräning - trots att det fortfarande är en stor kärlek.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback