- Never let you go

Kickstartat denna morgon med en pw som innefattade lite löpning. Efter 4,5km började jag bli extramt hungrig så det blev lite kaos. Trots det var det skönt och härligt då det började bli ljust. Dagens frukost bestod av havregrynsgröt med äpple som jag toppade med keso och jordnötssmör. På sidan av blev det en halv grapefrukt, ett kokt ägg, kaffe och te. Kokade dessutom gröten på spisen idag, det känns som om att den blev mer "Fylligare". Gott var det iallafall. Nu ska jag svara på lite mail och sedan ta mig till skolan för en lite längre dag än vanligt, innan det är dagt för att benpass. Ny vecka, nya tag, ni kör vi!
Äppelgröt:
1dl havregryn
1 tsk psylliumfrön
1 tsk linfrön
salt
2,5dl vatten
1/2 rivet äpple
 
Hur gör du?
- Blanda havregryn, salt och frön i en kastrull. 
- Tillsätt vatten och koka upp. När det nästan kokat klart tillsätter du det rivna äpplet och rör om lite.
- Klart! Toppa nu med resten av äpplet, keso, kanel och jordnötssmör.


Mums!

2015-03-09 // 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback