- Idag firar vi Elin

T.G.I.F eller var säger ni? Igår bockade jag och Erica av ännu ett pass tillsammans, innan jag sedan spenderade resten av kvällen med min fina. Jag vaknade  även upp bredivd honom och fick en fin start på dagen. En snabb dag i skolan rullade förbi och HIT/Crossfit tillsammans med Tilda stod på schemat. Har saknat henne så mycket, så det var otroligt kul. Det blev ett riktigt bra pass och Tilda kämpade på otroligt bra! Ikväll är det födelsedagsfirande för Elin som gäller, ska bli mysigt - några tjejer som ska äta middag och ha det allmänt bra. Vad gör ni ikväll?
Passet för mig och Tilda idag:
7st Sprawls
20st liggande benlyft
10st situps+kasta boll
2 längder "springa med vikt"
10 varv. Vi klarade det på 27.39. Wihoooo!
Även intervaller stod på schemat idag.
Sprang med ställning och vikt. Började på 5kg och för varje gång vi sprang la vi på 5kg upp till 35kg och sedan tog vi bort 5kg för varje gång vi sprang - tills vi bara hade ställningen kvar. Alltså: ställning+5kg → 35kg+ställing→bara ställning. 14 rundor blev det sammanslagt.
 
Även intervaller med ett tungt rep, vet inte riktigt vad den heter, men den körde vi 30sek arbete, vila 10sek x4.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback