- Försök att hitta någon bättre

Inte ett enda moln på himlen och solen har varit framme, så härligt med lite vårkänslor. Vi får passa på, vi vet aldrig när det börjar snöa igen. Huvudvärk och ganska trött men ändå har jag haft en glädje i kroppen. Denna glädje ökade när jag senare mötte upp Albin för lite fika, och även besöka platsen vi var på första gången vi träffades. Då, i Januari 2014, åkte vi pulka, men idag hjulade vi (jag), haha. 
 
Nu har jag precis ätit lite kyckling med rotfrukter till middag. Ska sätta mig och plugga lite juridik samt titta på senaste avsnittet av pretty little liars. Imorgon bitti väntas ett Grit-Cardio pass som Erica håller i, istället för morgonpw. Har ni haft en lika mysig eftermiddag som jag?


» mami

vad mysigt!

2015-03-12 // 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback