- Don't wish for it, do it

Med grov träningsvärk i rumpan genomförde jag denna morgon en kylig pw med några löpsträckor. Dock inte alls långa, då jag kände för att gå idag. Kom hem och värmdes av en varm famn. Ja, Albin som kvar här inatt. Det var så skönt att komma in lite smått kall efter en uppfriskande runda och lägga sig bredvid honom och få massa kramar. But well.. Nu är jag hungrig, så ska se om jag får upp sömntutan för lite frukost. Sedan väntar en skoldag med några enstaka lektioner, men mesta tiden kommer spenderas på UF-mässan, jag är riktigt taggad på att se alla duktiga studenters idéer!
 
Idag utmanar jag er: Förgylla någons dag genom minst EN komplimang till minst TVÅ personer. Det behöver inte vara något stort utan bara något så som "vad fin du är", "nej men vad snygg tröja du har" eller varför inte "du är så otroligt rolig". Små saker betyder mycket. Glöm aldrig det!


Jadu, träningsvärk i rumpan här med!! ;)

2015-03-17 // 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback