- Blir glad av andra

Godkväll mina solstrålar! Hoppas att allt är bra med er och att ni tagit er ann utmaningen. Jag har gjort det och fått en massa glada reaktioner som gjort att mitt humör toppats. Den mesta tiden i skolan spenderades på UF-mässan där massa elever stod med sina affärsideer. Riktigt intressant, blev otroligt taggad till 3:an, då det är min tur. 
 
Nog om det! Dagens pass gick riktigt riktigt bra. Älskar hur träningen bara flyter på så otroligt. På schemat idag var det mage och axlar. Känns som om det var en evighet sedan jag tränade axlar, men styrkan finns kvar - skönt! Passet bjöd på superset och endorfiner, det gillar vi! Vad tränade ni idag?
Passet: 
Axelpress (en hantel i varje hand. I superset med axelrotation)
1x12 - 7kgx2
1x12 - 8kgx2
1x12 - 9kgx2
1x12 - 10kgx2
Axelrotation (superset med axelpress)
4x12 - 4kg
Hantellyft
3x12 - 5kg
1x12 - 6kg
 
Hängande benlyft (superset med liggande benlyft)
3x15st
1x12st
Liggande benlyft (superset med hängande benlyft)
4x15st
Cable crunches (superset med cable crunches)
4x15 - 32,5kg
Cable crunches (superset med cable crunches)
4x30 - 22,5kg
Sidoböj
1x12 - 10kg
3x12 - 15kg
Bålrotation i cable
1x12 - 10kg
1x12 - 12,5kg
2x12 - 15kg
 
Sitter dock och skriver lite med Roj. Han tipsar om att lägga in lite annorlunda övningar för axlarna. Så nästa gång kommer det förmodligen att se lite annorlunda ut. Oj, vad motiverad jag blev nu, klarar inte av mitt ivriga jag, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback