- Att komma bort från vardagen

Efter en otroligt ovärd dag i skolan och ett halvkasst ryggpass med för lite fokus, blev det en mysmiddag på Rhodos tillsammans med min fina. Uppskattar det verkligen och behövde något som tog mig från vardagen en stund. Bara något litet som inte händer så ofta. Vi (jag, haha) satt och berättade en massa och åt gott. 
 
Nu har vi precis haft ett familjemöte här i huset. Pratat om plus och minus under de veckor vi bott här och det går riktigt bra. Ska strax krypa under täcket. Imorgon ska jag sova lite längre för att på eftermiddagen orka ett Crossfitpass tillsammans med Veronica. Godnatt och sov så gott!
 


Super mumsigt :D

2015-03-06 // 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback