- Andra Mars Tvåtusenfemton

Andra dagen denna månad. En solig måndag, det gillar vi. Eller är det bara här det är soligt? Egentligen har jag sovmorgon till 9.50, men Jörgen, mammas pojkvän, fyller år idag. Min bonusstyster gick upp runt 6.15 och började fixa i ordning lite frukost som vi sedan serverade efter lite sång. Jag själv åt min vanliga havregrynsgröt efter några dagar med bananplättar. Åh vad gott det var, har typ saknat det, haha.
 
Är lite smått irriterad då jag fortfarande känner mig uppsvälld och inte hungrig - förutom att det märks på mitt humör. Annars så är jag väl lite trött, men det fixar sig med lite kaffe (hehe). Däremot så är jag lite extra taggad på benpasset i eftermiddag då jag ska försöka mig på front squat! Nu ska jag försöka se det positiva i det hela och försöka få den korta skoldagenatt bli bra.


Mums!

2015-03-02 // 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback