- Om our way to Lithunia

Tjugofjärde Juni Tvåtusenfemton. Slog upp ögonen bredvid min fina, hade en mysfrukost tillsammans innan han gav sig av - helt vanlig havregrynsgröt blev det pga. ett tomt kylskåp. Packade ihop det sista till Litauen, hoppade upp på min hoj och tog mig till gymmet för ett dunderbra, effektivt och roligt magpass. Sedan träffade jag även min pingla en snabbis. Åh va dag kommer sakna mina favoriter. 
 
Nu iallafall, efter en massa krångel, sitter vi i bilkön in till färjan som ska ta oss till Riga. Därifrån ska vi sedan åka bil till Litauen. Som ni hör kommer det att bli nästan två hela dagar med resande, så det var riktigt skönt att starta dagen med ett bra pass. Dessutom har jag planerat upp ett träningsschema för mig, pappa och möjligtvis min syster, inte så tungt men ändå så att vi rör på oss lite. Vi får se hur det blir med det. Bloggen kommer att uppdateras med iallafall 1 inlägg om dagen så ni kan vara lugna! Ha det bäst och glöm inte att le, världens finaste ni.
Trodde aldrig på världskartan att jag skulle kunna få till ett bra magpass på endast 30minuter. Vet ni vad kära vänner? Gör man rätt så bränner det rejält och magen är som slaktad i slutet. Hemligheten? Superset och tabata. 
 
Superset:
Cablecrunches 3set 
Sidoböj med kettlebell 3set
Superset:
Hängande benlyft 4set
"Cykeln" 4set
 
Tabata (arbeta 20sek, vila 10sek x8 på varje övning):
• Slag mot höft (översta bilden)
• Plankan
• Situps 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback