- JAG KAN STÅ PÅ HUVUDET

Godkväll kära vänner. Har ni haft en bra dag? Min kan sumeras med tre ord: snabb, effektiv och rolig. Kort dag i skolan följt av ett dunderbra pass för axlar/mage och sedan lite "sysslor" hemma. Har b.la hunnit göra RAW-bollar till mamma, städat både mitt rum och kök, gjort chokladbollar till syskon och lagat mat. Nu väntas en kväll i famnen på min fina och ladda upp inför morgondagen som inte alls känns så jobbig faktiskt. Justdet, var besviken hela dagen över att jag inte hade någon träningsvärk i benen, men nu mina kära vänner, nu är det jobbigt att röra sig.
Passet för axlar och mage tidigare idag gick som sagt riktigt bra. Pumpen i axlarna var där och detsamma med kontakten i magen. Massa superset som körde slut på musklerna och sedan avslutade jag med lite lek. Lek och lek.. jag stretchade lite och övade att stå på huvudet. Vet ni? Jag lyckades stå upp en väldigt lång tid.
 
Passet idag:
Axelpress 3x12 - 10kg, 1x10 - 10kg
+
Axelrotation 4x12 - 4kg
Omvända crunches 4x20st
+
Liggande benlyft 3x20st 1x10st
Militärpress 2x12 - 15kg, 1x12 - 17,5kg, 1x10 - 20kg
+
Hantellyft 1x12 - 4kg, 1x12 - 5kg, 1x12 - 4kg, 1x10 - 5kg
Cablecrunches 3x15 - 30kg, 1x10 - 32,5kg
+
sidorodd 3x50 - 10kg, 1x30 - 10kg
Framåtlyft med viktplatta 4x12 - 5kg
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback