- De skippade inte

Vet inte hur jag ska uttrycka mig. Tack för all fin respons till inlägget under, det betyder så otroligt mycket. De kommentarer jag fick har jag svarat på bland kommentarerna. Jag var sååå nära på att inte ens publicera inlägget men ni fick mig att inse att det var bra gjort. Tack.

Vädret utanför är ruggigt, inte alls mysigt. Ilze och Rebecka valde ändå att ta sig ett dopp på badhuset men jag skippade. Efter deras snabba dopp cyklade vi hem till Ilze och köpte med oss en liter jordgubbar var. Mumsade på den framför en film och hade det allmänt mysigt. Har nu ätit en riktigt god middag som pappa stod för, hänger i soffan och ska strax gå upp på mitt rum för att städa lite. Det kryper i hela kroppen och ser så mycket framemot mitt ryggpass imorgon. Det ska ju ändå vara dåligt väder så dåligt samvete kommer det inte heller att vara. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback