- Äpple och kanel

När man vaknar upp en ruggig morgon som denna är det enda man vill, är att dra täcket över huvudet och somna om.. Vilket jag ioförsig gjorde mellan 6-8. Senare när jag vaknade till vid 8 och såg en drös med mail, kommentarer samt att statistiken ökat med 150%, var hela min dag gjord. Åt min äppelgröt med ett stort leende samtidigt som jag läste igenom allt. Åh, ni är så fina! Självklart ska jag svara på allt men först väntar ett ryggpass på det andra Nordic Wellness som finns här i Nyköping. Brukar inte vistas där så ofta men ska ge det ett försök till. Kramis. ♥ 
 
Äppelgröten:
1/2 rivet äpple
1dl havregryn
kanel
1,5dl vatten
2tsk psylliumfrön
 
- Riv äpplet och blanda med alla ingredienser. Ställ in i micron i 2 minuter =Klart!


Gott :)

2015-06-18 // 10:28:58

Åh, äppelgröt är så sjukt gott, jag gillar även att ha chiafrön i!:)

2015-06-18 // 14:28:33
» Ellen

Du är så värd mer statistik, din blogg är fantastisk och alla som hittar hit borde vara lyckliga! :)

2015-06-18 // 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback