- Tiden räcker inte till

Hej bloggisen! 
Kul att se att ni saknar mig, för jag saknar er också. Jobbtimma efter jobbtimma bockas av, lika så effektiva gympass som för övrigt har gått riktigt bra. De få stunderna jag är ledig spenderar jag med min familj, vänner och kära pojkvän. Tiden räcker inte till, jag räcker inte till och det är hemskt att känna den känslan. Fast jag vill bara att ni ska veta: jag tänker, planerar och funderar på hur jag ska utveckla denna blogg. Har kommit på en hel del men ni får gärna lämna en kommentar om vad ni vill läsa. Just nu befinner jag mig i Örebro och har spenderat hela dagen på Gustavsvik. Senare ikväll funderar jag och min bonusbror på att utforska gymmet som finns här på hotellet. Puss. 


» Ellen

Tur att det bara var tidsbrist! <3 Det var väldigt kul att se en film för ett tag sedan, men jag vet att sånt tar mycket tid. Jag tycker din blogg är hur bra som helst! :D

2015-07-23 // 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback