- Ta vara på dagen

- Bananplättar av två stora bananer, kvaarg blandat med kanel, hallon, äpple och jordnötssmör -
 
Nyduschad, håret i en knut och ett glas citronvatten i handen. Det var flera timmar sedan jag slog upp mina ögon, utvilad, av mig själv. Har bakat lite fler kakor och fått ned en smaskig frukost i magen. Snart är det dags att rusa mot bussen för julis sista jobbpass.
Vilodag för min del vilket känns lite skönt med tanke på den grova träningsvärken i både ben och rygg. Imorgon däremot ska axlarna mosas tillsammans med Olle och Johanna.
 
Till något helt annat - vädret suger, som vanligt, men vad gör det? låt inte det förstöra humöret. Ring upp någon vän och träffas på ett fik eller gosa ned dig i soffan framför en film med syskonen. Ta vara på denna dag och gör något skoj! 


Åh vad gott! :)

2015-07-29 // 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback