- Some days in Klaipede

Hej mina solstrålar! Har hört att det är hela 30*C i Svergie, hoppas att ni skiner lika mycket som solen gör.
Själv har jag spenderat lite tid i en annan stad, hos min faster. Shoppat, tittat på delfiner och umgåtts. Supermysigt att träffa alla igen. Nu är vi tillbaka hemma hos farmor med en rygg som är röd som en tomat, helt sjukt vad ont det gör. Förutom det så har jag, tyvärr, fått några små ångest-attacker. Däremot så har de gått över när jag vilat ett stund. Ändå är jag lite besviken på mig själv, trodde att jag skulle klara mig utan dem. Å andra sidan har jag varit hyfsad stark med att klå bort tankar. Hur som helst mår jag nu bra, med en gnutta hemlängtan. Hur är det med er? Njuter ni till max och tar vara på solen eller jobbar ni? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback