- Smoothietime

Godmorgon alla glada, ledsna, oroliga, pigga. Ja, godmorgon till er alla!
Har ni haft en bra start denna gråa dag? Det kan jag lugnt erkänna att jag har. Vaknade upp bredvid min fina efter en djup sömn och följde honom sedan till jobbet som min början på en pw på lite mer än 9 km. Det händer så mycket saker i mitt liv just nu så träningen har hamnat lite på sidan, därför kändes det riktigt bra att ta sig ut. Har nu surplat i mig två glas av gudomligt god smoothie, två stekta ägg, en platt nektarin och lite kaffe. Helt perfekt innan några jobbtimmar ska bockas av. Trots att vädret inte är på topp får ni lova mig att ni håller humöret uppe ändå, lovar ni?
 
I min smoothie hade jag:
1 stor banan
8 stora färska jordgubbar
4 msk färska blåbär
1 näve frysta hallon
2 msk naturell kvarg
1 tsk linförn + 1 tsk chiafrön
1dl kallt vatten 
2 isbitar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback