- Omväxling i frukosten

Hoppas att ni har vaknat sådär löjligt lyckliga idag, för det har jag gjort. Eftersom att jag är som jag är, somnade jag långt före alla andra igår, därför var jag också ordentligt utvilad inför en dag fylld med möjligheter. Löpardojorna åkte på och jag gick ut i lilla Nyköping som bjuder på sol, andra dagen i rad. Härligt! Det blev en runda på 7,7km fylld av pw, intervaller och löpning. Grym start. För en stund sedan laddade jag om med helt vanlig havregrynsgröt toppat med nötter och naturell kvarg blandat med en mogen banan, psylliumfrön och kanel. Vet inte om det var för morgonrundan eller för omväxlingen, men det smakade riktig gott. Nu ska jag pussa lite på min sovande pojkvän och sedan cykla bort till bussen för 7h jobb. Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback