- Åttonde Juli Tvåtusenfemton

Tredje dagen hemma i Nyköping och inte en enda stund har varit lugn. Jag var inte ens hemma 30 minuter innan jag for iväg för en födelsedagslunch med Ilze, så mysigt. Vi fortsatte att fira henne på Hamnmagasinet senare på källen också. Samma dag hann jag även med att träffa mammi och min fina, ajajaj vad jag har saknat dem. Utöver det har jag kommit igång med träningen. Igår bockade jag av både en morgonpw samt ett dunderbra benpass, som ni får ta del av senare idag. Känns riktigt, riktigt bra. Har i princip all styrka kvar, kände mig nästan starkare än vanligt. Även en middag med Veronica och Johanna stod på schemat igår. Så, så, sååå behövligt. Är nu laddad med positiv energi och skulle kunna ta världen med storm. 
 
Med trötta ögon har jag nu surplat i mig en kopp kaffe och fått ned en portion gröt. Strax ska jag och mamma kila ned till kontoret för några timmar med bokföring. Vad hittar ni på denna ruggiga onsdag?


Super mumsigt :D

2015-07-08 // 12:58:34
» Ellen

Äntligen är du tillbaka :D När kommer frågestunden? :)

2015-07-09 // 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback